søndag den 21. juli 2019

17 år gammel Splitterne ved Lundeborg.

Hej Erhardt!

En af min venner fandt en død Splitterne, som var ringmærket, på stranden syd for Lundeborg.
Jeg foreslog at han skulle aflæse ringen og kontakte Peter Pelle oppe i Oure.

Splitterne Foto: Poul Brugs Rasmussen
Her forligger svaret vedr. ringen og fuglen som altså er 17 år gammel:

Fuglen er ringmærket 2002-06-01 på Skalø ved Otterup, som unge.
Den er mærket af Lars Hansen, der var min fantastiske læremester til hans alt for tidlige død.
Det er hans arv og firma jeg nu viderefører, så det var en skøn og betydningsfuld genmelding!!!
Tusind tak for det og hold endelig øje med sjove fugle og deres ringe!
Jeg kommer forbi efter ringen!
Mange venlige hilsner
Pelle 👍🤗🥰


Splitterne Foto: Poul Brugs Rasmussen


Mvh
Poul Brugs

.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar