mandag den 8. juni 2020

Vil du levere fotos til en bog om Arreskov sø?

Naturfotografer.

Halefjer fra Havørn fra Arreskov Sø. Foto: Erik Ehmsen

Da jeg er ved at færdiggøre en bog om planter, dyr og fugle ved Arreskov Sø og ikke selv er nogen dygtig fotograf, har jeg denne bøn.

Kan jeg låne fotos taget af dig til bogen.

Da jeg selv finansiere bogen, har jeg ikke mulighed for at betale for fotos ej heller give en bog til gengæld.
Det eneste jeg kan tilbyde er, at alle selvfølgelig får deres navn nævnt under de fotos, de får med i bogen.

Jeg har brug for fotos af steder omkring søen, fugle, planter, padder og krybdyr, fisk, pattedyr, bred og randtæger, græshopper, sommerfugle og guldsmede.


Kontakt venligst erik#ehmsen.org 


.

1 kommentar:

  1. Erik Ehmsen skriver:

    Tusind tak for dit oplæg bogen er sendt i trykken så flere fotos ikke nødvendigt Tror den bliver meget flot Uden overvægt af fotos men tekst grafer kurver og kort Mojn Erik

    SvarSlet